سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

ثبت نام مدارس شاهد نهم به دهم 98

مشاوره تحصیلی درخت دانش

ثبت نام مدارس شاهد نهم به دهم 98

۷۹۳ بازديد

ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوره دوم در saja.medu.ir سایت

ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98 فردا 5 تیر ماه 98 آغاز و تا 21 تیر ماه مهلت ثبت نام دارد نحوه ثبت نام مدارس شاهد نهم به دهم 98 این مقطع با تمامی مقاطع در سایت سجا متفاوت می باشد، درج معدل، انتخاب رشته با مدرسه شاهد و درج سهمیه های عادی می تواند نقشی تعیین کننده در قبولی این مقطع باشد

توصیه می شود قیل از ورود به سامانه ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم (متوسطه اول و دوم) حتما توصیه های زیر را برای افزایش شانس قبولی در نظر بگیرید.

saja.medu.ir سایتsaja.medu.ir سایت

خبر فوری( 4 تیر ماه 98):ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوره دوم پایه دهم از 5 تیر ماه آغاز می شود( معدل دانش آموز 300 امتیاز دارد!!) و برای پایه هفتم نیز تا 14 تیر ماه مهلت ثبت نام داریم لطفا این مقاله را قبل از ثبت نام کامل مطالعه نمایید.

ورود به سامانه ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم در سامانه سجا 98

لینک ورود به ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98 در سایت سجا 98 چهارشنبه 5 تیر ماه 98 فعال می باشد و تا 21 تیر ماه مهلت ثبت نام جود دارد، امتیاز معدل دانش آموز یکی از امتیازهای می باشد که می توانید در قبوای دانش آموز تاثیر زیادی داشته باشد و حتی دانش آموزانی که امتیازهای جانبازی و ایثارگری و نوه رزمنده و فرهنگی و مدال اول تا سوم مسابقات و ....ندارند می توانند با امتیاز معدل وارد مدارس شاهد متوسطه دوره دوم شوند.

 

توصیه می شود برای انجام تمامی مراحل ثبت نام سامانه سجا مدرسه شاهد پایه نهم به دهم، انتخاب مدرسه و اولویت بندی رشته (بعضی از مدارس بعضی از رشته ها را ارائه پذیرش ندارند)، درج امتیازهای عادی و ایثارگری و بالا بردن شانس قبولی، ورود به سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 و .. می توانید با مشاوران مجرب مدارس شاهد درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کد و پیش شماره) تماس حاصل نمایید.

ثبت نام مدارس شاهد در سایت سجا saja.medu.ir

سایت ثبت نام مدارس شاهد به اختصار: سایت سجا 98 تنها سامانه ثبت نام دانش آموزان دارای سهمیه بنیادی و غیر بنیادی می باشد که در این مقاله و پست پربازدید نحوه امتیاز بندی مدارس دوره دوم شاهد 98 به آن پرداخته ایم، برخلاف تصور خیلی از دانش آموزان باید گفت سایت سجا تنها برای ورود پیش ثبت نام پایه های اول هر کدام از مقاطع می باشد.

توجه (28 خرداد 98): ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 از اول تیر ماه شروع خواهد شد، بر اساس آمار خوب نتایج قبول شدگانی که از مشاوران ما در ثبت نام پایه اول ابتدایی شاهد امسال مشاوره گرفته اند و امتیاز خود را بالا برده اند توصیه می شود که ثبت نام مدارس شاهد پایه اول متوسطه وثبت نام مدارس شاهد نهم به دهم 98 در سایت سجا را به مشاوران مجرب ما در انتخاب مدرسه و درج امتیاز بندی از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل بسپارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.