یکشنبه ۰۵ فروردین ۰۳

سازمان سنجش

مشاوره تحصیلی درخت دانش

سازمان سنجش

۷۴۶ بازديد

دریافت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

امروز 17 تیر ماه 98 دفترچه انتخاب رشته ارشد 98 منتشر شد داوطلبان می توانند برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب رشته و اولویت بندی، شرایط و لیست رشته های کارشناسی ارشد، شرایط آزمون های عملی رشته موسیقی و حتی رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد 98 با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت9 تماس حاصل نمایند و برای دانلود دفترچه ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک نمایند:

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

انتخاب رشته در آزمون و کنکور سراسری یکی از اصولی ترین و مهم ترین مراحل پذیرش در بزرگترین ماراتن های علمی می باشد، در اینجا سعی بر این داریم پاسخ سوالات بالا را  که سوالات داوطلبان و متقاضیان انتخاب رشته کارشناسی ارشد می باشند به طور مفید پاسخ داده و داوطلبان برای انتخاب رشته خود می توانند با مشاورین مجرب درخت دانش تماس حاصل بفرمایند.

آزمون کارشناسی ارشد بدلیل جاری شدن سیل در فروردین ماه سال 98 در بعضی از مناطق کشور با تاخیر اجرا و زمان برگزاری ازمون 23و24 خرداد ماه می باشد. نکته جالب توجه این است که سالهای پیش معمولا انتخاب رشته کارشناسی ارشد خرداد و تیرماه انجام می شد که متاسفانه امسال این انتخاب رشته بر اساس برنامه ریزی معین نمی باشد و همچنین طبق اطلاعات سازمان سنجش احتمالا با تاخیر یک ماهه نتایج اولیه منتشر و انتخاب رشته امکان پذیر باشد.

داوطلبان و متقاضیان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 می توانند برای دریافت اطلاعات دقیق از طریق کانال تلگرام درخت دانش به روزترین خبرهای آموزشی را نسبت به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 دریافت نمایند.

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 سراسری با دانشگاه آزاد در دو تایم متفاوت انجام خواهد شد که داوطلبان می توانند برای برای دریافت دقیق اطلاعات بیشتر با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشند.

سال تحصیلی 98 بدلیل حوادث، اتفاقات اخیر و نداشتن تمرکز کافی برای داوطلبان و متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد انتخاب رشته در خردادماه انجام نخواهد شد و معمولا زمان آزمون کارشناسی ارشد 98 را می توانید در زیر مشاهده نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.