سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

ثبت نام کنکورکارشناسی ارشد 98

مشاوره تحصیلی درخت دانش

ثبت نام کنکورکارشناسی ارشد 98

۸۴۴ بازديد

ثبت نام کنکورکارشناسی ارشد 98 آغاز شد

چند سالی است که آزمون کارشناسی ارشد تمایمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی ادغام شده اند و ثبت نام کنکور ارشد آنها از طریق سازمان سنجش صورت خواهد گرفت.براساس اعلام سازمان سنجش زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 نیمه دوم آدر ماه 97 خواهد بود.

در این مقاله سعی داریم موضوعات زیر را مورد بررسی قرار بدهیم:

  • ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد تهران چگونه است؟
  • شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد 98 چیست؟
  • مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد 98 چیست؟
  • هزینه ثبت نام کنکور ارشد 98 چقدر است؟
  • زمان برگزاری کنکور ارشد 98 کی خواهد بود؟
  • و .. ؟؟

شرایط و زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 چیست؟

طبق اطلاعیه منتشر شده سایت سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 از روز جمعه 16/9/97 تا روز یکشنبه 25/9/97 خواهد بود.داوطلبان جهت ثبت نام ارشد 98 در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

شرایط ثبت نام کنکور ارشد 98 شامل شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، شرایط اتباع خارجی، سهمیه و تسهیلات خواهد بود.برای اطلاعات کامل از شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام ارشد پیام نور 98 با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید از طریق تلفن ثابت 9099072943 وبدون پیش شماره.

مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد 98 چیست؟

مراحل ثبت نام کنکور ارشد 98 بدین صورت است:

·         مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور.

·         دریافت دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و مطالعه کامل و دقیق دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 98.

·         تکمیل نمودن مدارک واطلاعات مورد نیاز ثبت نام کنکور ارشد 98.

·         خرید کارت اعتباری برای رشته اصلی امتحانی و در صورت تمایل کارت مجدد برای رشته شناور امتحانی خود.

مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور ارشد 98 کدام اند؟

مدارک مورد نیاز ثبت نام کارشناسی ارشد 98 شامل:

·         عکس 3 در 4 اسکن شده تمام رخ

·         دریافت سریال ثبت نام

·         دریافت سریال علاقه مندی رشته های پیام نور، موسسات آموزش عالی و غیرانتفاعی

·         تکمیل تقاضانامه

هزینه ثبت نام کنکور ارشد 98 چقدر است؟

خرید کارت اعتباری ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق درگاه های بانکی صورت خواهد گرفت. هزینه خرید سریال ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته 98 مبلع 36000 خواهد بود.علاقه مندان به انتخاب رشته های شناور علاوه بر رشته اصلی باید مبلغ 36000 تومان دیگر نیز پرداخت کنند.

تذکر:سریال ثبت نام هر کدام از کارت ها 12 رقمی می باشد.

علاقه مندان به شرکت در گزینش رشته های پیام نور، موسسات آموزش عای و غیر انتفاعی علاوه بر پرداخت هزینه های ثبت نام باید مبلغ 11000 تومان بایت گزینش در رشته های مذکور پرداخت نمایند.

تذکر بسیار مهم: داوطلبان باید در انتخاب کدرشته های امتحانی (اول و دوم) و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را داشته باشند زیرا پس از دریافت کد رهگیری 16 رقمی ثبت نام این اطلاعات قابل ویرایش نیست پس توصیه می شود ثبت نام خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید به صورت حضوری و تلفنی از طریق تلفن ثابت 9099072943 و بدون پیش شماره.

ه داوطلبان توصیه می‌شود در انتخاب کدرشته‌های امتحانی (اول و دوم) و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را مبذول فرمایند. لذا پس از دریافت کد پیگیری 16 رقمی در این خصوص به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

زمان برگزاری کنکور ارشد 98 کی خواهد بود؟

طبق برنامه زمانی پیش بینی شده برای کنکور ارشد 98 زمان برگزاری کنکور ارشد 98 روزهای پنج شنبه و جمعه خواهد بود مورخ 4/2/98 و 5/2/98 که داوطلبان از روز دوشنبه 2/2/98 تا روز چهارشنبه 4/2/98 می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تهیه و پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

برگزاری‌ المپیاد علمی‌- دانشجویی‌ کشور

داوطلبان همزمان علاوه بر شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 می توانند در اولین مرحله دوره بیست و چهارم آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور با توجه به رعایت شرایط، ثبت نام نمایند.

نحوه انتخاب رشته و پذیرش امپیاد علمی-دانشجویی:

کارنامه اعلام نتایج اولیه این آزمون از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش بر اساس برنامه زمانی مندرج در دفترچه اعلام می شود.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند برای پذیرش در رشته محل های دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی بجز دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. و برای پذیرش در رشته محلهای دانشگاه آزاد اسلامی از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به صورت مستقل بر اساس دفترچه راهنما اقدام نمایند.

در خصوص سنجش و پذیرش دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 در تمامی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مطابق قانون سنجش و پذیرش دانشجوی در دوره‌های تحصیلات تکمیلی مصوب 94/12/18 مجلس شورای اسلامی و مصوبات شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی خواهد بود.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد می توانند جهت اطلاع از زمان ثبت نام کنکور ارشد فراگیر پیام نور 98، شرایط، ضوابط و نحوه ثبت نام کنکور ارشد 98، اطلاع از مدارک مورد نیاز ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98 و انجام حضوری و تلفنی ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و آزاد خود با  شماره تلفن 9099072943 از طریق تلفن ثابت منزل بدون نیاز به کدگیری با گروه مشاورین متخصص و بهترین مشاوره تحصیلی در تهران درخت دانش تماس حاصل نموده و با اطمینان خاطر از هرگونه اشتباه و یا ابهامی در این آزمون شرکت نمایند.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.