سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

۷۹۳ بازديد

 

مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

 

 

امروزه کنکور یکی از بزرگترین و فراگیرترین آزمون هایی است که به صورت کشوری و بدون دخالت اشخاص با امنیت بالا برگزار میشود این یعنی یک آزمون ایده آل و یکسان که میتوان با نتیجه گرفتن در آن رسیدن به اهداف خود را آسان کرد.

 

 

البته باتوجه به اهمیت این آزمون دانش آموزانی که توانایی بالا و یا شرایط گرفتن نتیجه مطلوب در این آزمون را ندارند این فرصت برایشان یک مشکل محسوب میشود و دیگر انگیزه ای برای درس خواندن ندارند و حتی امکان دارد دیگر به ادامه تحصیل فکر نکنند.

 

 

اما نگران این مسله نباشید چراکه دانشگاهایی در سرار کشور هستند که بدون آزمون (بدون کنکورداوطلبان خود را پذیرش میکنند و بدون هیچ گونه تفاوتی نسبت به دانشگاههای با کنکور از نظر سطح علمی و هم از نظر اعتبار مدرک میتوان در این دانشگاهها ادامه تحصیل نمود، تنها نکته مهمی که همه داوطلبان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور باید مد نظر داشته باشند این است که چه رشته ای را باید انتخاب کرد و کدام دانشگاه سطح علمی بالاتری نسبت به دیگر دانشگاه های بدون کنکور دارد و یا اصلا چه رشته هایی را بدون کنکور داریم و بازار کدام یک بهتر است.

 

 

در زیر چندین سوال که داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند را مطرح کرده ایم و قصد داریم در این مقاله به آنها پاسخ دهیم.

 

 

·         ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بدون کنکور شامل چه کسانی می شود؟

 

 

·         ثبت نام دانشگاه آزاد شامل چه مقاطعی است و شرایط بدون کنکور دانشگاه آزاد ورود به هر کدام از مقاطع چگونه است؟

 

 

·         لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کدامند و آیا رشته های پزشکی بدون کنکور را داریم؟

 

 

·         ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نتایج دارد و آیا با معدل پایین در رشته دلخواه مورد پذیرش قرار می گیریم؟

 

 

·         اهمیت مشاوره تحصیلی در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد و چرا باید مشاور داشته باشیم؟

 

 

·         ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد بدون آزمون در چه سایتی است و نحوه و زمان ثبت نام چه زمانی و چگونه می باشد؟

 

 

·         آیا برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 دفترچه داریم؟

 

 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل چه کسانی می شود؟

 

 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل: دارندگان دیپلم نظام قدیم، دارندگان مدرک پیش دانشگاهی، دیپلم فنی و حرفه‌ای، کاردانش، دیپلم نظری و فارغ‌ التحصیلان مقطع کاردانی می توانند در مقاطع مختلف بنا به مدرک خود اقدام به ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول و نیمسال دوم نمایند.

 

 

 

 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم یا ثبت نام کنکور سراسری 98؟

 

 

خیلی از داوطلبان سر این دو راهی قرار گرفته اند که ثبت نام کنکور سراسری 98 انجام دهند و یا نیمسال دوم ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 وارد دانشگاه شوند، مشاوره درخت دانش به این داوطلبان توصیه می کنند اگر به غیر از رشته های پزشکی رشته ای مد نظر دارند می توانند در همین نیمسال یعنی ورودی بهمن ماه ثبت نام بدون کنکور آزاد انجام دهند و همزمان برای کنکور سراسری 98 نیز ثبت نام انجام دهند تا سال بعد نیز شانس خود را در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 امتحان کنند.

 

 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل چه مقاطعی است؟

 

 

در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی بهمن و ورودی مهر ماه و دانشگاه های بدون کنکور، 4 مقطع ثبت نامی داریم که شامل:

 

 

·         ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

 

 

·         ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

 

 

·         ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد (کارشناسی ناپیوسته)

 

 

·         ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

 

 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی

 

 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقطع کارشناسی به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود که ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد برای داوطلبانی که در ثبت نام کنکور سراسری 98 شرکت نکرده اند نیز امکان پذیر خواهد بود، مهلت و زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی پیوسته در 2 نوبت مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود و  ورودی های مهر ماه می بایست درنیمه دوم مرداد ماه برای ثبت نام خود اقدام نمایند و ورودی های بهمن ماه می بایست در دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

 

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی به این صورت است که داوطلب باید حتما دارای مدرک پیش دانشگاهی باشد بنابراین در این بخش به شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 می پردازیم. شرایط ثبت نام بدون کنکور در کارشناسی پیوسته و ناپیوسته متفاوت است. شرط لازم برای داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته را دارند دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و برای داوطلبان متقاضی ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته، دارا بودن مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) می باشد. داوطلبان متقاضی ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد لازم است از مدارک مورد نیاز ثبت نام نیز آگاه شوند.

 

 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در دوره کاردانی شامل کاردانی ناپیوسته و کاردانی پیوسته می باشد و رشته های مختلف دانشگاه کاردانی ناپیوسته به پنج گروه تقسیم می شوند که در زیر مختصر توضیح داده ایم.

 

 

بسیاری از داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 منتظر منتشر شدن دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در دوره کاردانی ناپیوسته بودند، تا بتوانند رشته هایی ماننددامپزشکی بدون کنکور و معماری بدون کنکور، رشته نرم افزار کامپیوتر بدون کنکور و کاردانی امور بانکی بدون کنکور و غیره را انتخاب نمایند.

 

 

"ثبت نام کاردانی پیوسته بدون آزمون آزاد 97-98 بهمن از اوایل دی ماه آغاز و مهلت ثبت نام کاردانی ناپیوسته بیش از یک هفته می باشد"

 

 

سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور سامانه azmoon.org دانشگاه آزاد می باشد برای مشاوره و انجام مراحل ثبت نام می توانید با مشاوران مجرب بهترین مشاوره تحصیلی در تهران و سراسر کشور موسسه درخت دانش در ارتباط باشید

 

 

·         ریاضی و فنی مهندسی

 

 

·         علـوم تجربـی، کشـاورزی

 

 

·         دامپزشـکی

 

 

·         علوم انسانی

 

 

·         زبانهای خارجی

 

 

·         هنر

 

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد چند سالی است که جز بهترین رشته های بدون کنکور و پرطرفدارترین ثبت نام ها می باشند، امسال 95 % رشته ها را در نیمسال دوم 97-98 و نیمسال اول مهر 98 به صورت بدون آزمون داریم و منتظر سوپرایز رشته های پزشکی بدون کنکور هستیم  و ما می توانیم رشته دلخواه خود را بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و ظرفیت دانشگاه آزاد بدون آزمون انتخاب نمائیم، در ادامه بیشتر رشته های مقاطع مختلفی را که قبلا توضیح دادیم به طور مختصر توضیح می دهیم برای اطلاع از لیست کامل رشته ها با مشاوران مشاوره تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

 

 

رشته های کارشناسی پیوسته ثبت نام دانشگاه آزاد 97 – 98

 

 

رشته های مقطع کارشناسی پیوسته بدون کنکور عبارتند از: رشته های علوم اقتصادی و علوم سیاسی و مدیریت بیمه و مدیریت صنعتی و حسابداری و فیزیک و طراحی لباس و مهندسی معدن و مهندسی نساجی و مطالعات خانواده و حقوق و روانشناسی، بازیگری، کارگردانی و ... می باشند .

 

 

رشته های کارشناسی ناپیوسته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98

 

 

رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور عبارتند از : رشته های آموزش زبان انگلیسی و آموزش دینی و عربی و آموزش و پرورش ابتدائی و حسابداری و آموزش ریاضی و معماری و مهندسی اجرایی عمران و مهندسی تکنولوژی برق – قدرت و مهندسی تکنولوژی الکترونیک و غیره می باشند .

 

 

رشته های کاردانی پیوسته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98

 

 

رشته های مقطع کاردانی پیوسته بدون کنکور عبارتند از : رشته های حسابداری و تربیت بدنی – رشته تربیت بدنی بدون کنکور و الکتروتکنیک – الکترونیک عمومی و الکتروتکنیک – برق صنعتی و الکتروتکنیک – تاسیسات الکتریکی و ساختمان – کارهای عمومی ساختمان و ... می باشند.

 

 

رشته های کاردانی ناپیوسته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98

 

 

رشته های مقطع کاردانی ناپیوسته بدون کنکور عبارتند از : رشته های کاردانی آموزش زبان و ادبیات فارسی و کاردانی آموزش دینی و عربی و کاردانی آموزش و پرورش ابتدایی و کاردانی مخابرات و کاردانی فنی نساجی و کاردانی شیمی آزمایشگاهی و کاردانی دامپزشکی و ... می باشند.

 

 

راهنمای گام به گام نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

 

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل پنج مرحله می باشد که هر کدام از مراحل نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 را به طور مختصر خدمت شما داوطلبان بدون کنکور 98 آورده ایم:

 

 

"تمامی مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

 

 

گام اول: خرید کارت اعتباری بدون کنکور کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 97

 

 

گام اول ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور خرید کارت اینترنتی ثبت نام بدون آزمون باید وارد سایت دانشگاه آازد آزمون شویم و از لینک خرید کارت اعتباری  بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ازاد 98 کارت را با وارد کردن مشخصات فردی، شماره ملی، و شماره تلفن و مشخصات کارت بانکی که شامل شماره کارت، رمز دوم و تاریخ انقضا می باشد را خریداری نماییم.

 

 

"هزینه کارت اعتباری کارشناسی ناپیوسته ترم مهر 97 بدون کنکور 40000 هزار تومان می باشد"

 

 

گام دوم: وارد کردن مشخصات فردی و آدرس محل سکونت داوطلب

 

 

گام دوم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کارشناسی و کاردانی مهر و بهمن 97-98 باید تمامی مشخصات فردی شامل، شماره ملی؛ شماره شناسنامه، تاریخ تولد، اسم پدر و .. را وارد نماییم.

 

 

وارد کردن سوابق تحصیلی

 

 

گام سوم نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد وارد کردن سوابق تحصیلی داوطلب جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد  می باشد که شامل:

 

 

·         عنوان رشته دیپلم

 

 

·         تاریخ اخذ آخرین مدرک تحصیلی

 

 

·         معدل دیپلم

 

 

·         گروه آزمایشی انتخابی

 

 

"درج کردن اطلاعات در این گام خیلی مهم می باشد و داوطلبان باید اطلاعات خود را به طور صحیح و بر اساس جدول میزان تاثیر سوابق تحصیلی وارد نمایند"

 

 

جدول میزان تاثیر سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بدون کنکور

 

 

 

 

 

گروه آزماشی

 

 

ریاضی فیزیک

 

 

علوم تجربی

 

 

ادبیات و علوم انسانی

 

 

علوم و معارف اسلامی

 

 

سایر عناوین دیپلم

 

 

علوم ریاضی و فنی

 

 

100

 

 

100

 

 

31.4

 

 

31.4

 

 

31.4

 

 

علوم تجربی

 

 

100

 

 

100

 

 

31.4

 

 

31.4

 

 

31.4

 

 

علوم انسانی

 

 

80

 

 

80

 

 

100

 

 

100

 

 

41.2

 

 

هنر

 

 

100

 

 

100

 

 

100

 

 

100

 

 

100

 

 

زبان های خارجه

 

 

100

 

 

100

 

 

100

 

 

100

 

 

10

 

 

گام سوم: آپلود کردن مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

 

 

گام چهارم نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد قرار دادن مدارک به صورت عکس با حجم پایین در سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است.

 

 

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کارشناسی پیوسته 97-98

 

 

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد شامل:

 

 

·         یه قطعه عکس 3*4

 

 

·         صفحه اول شناسنامه

 

 

·         کارت ملی

 

 

·         مدرک دیپلم

 

 

"باید بدانید: امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد باید در درج کردن اطلاعات دقت کنید و از طریق کافی نت اقدام نکنید و حتما مشاور با تجربه داشته باشید چون امکان مردودی در اعلام نتایج بدون کنکور بالاست"

 

 

انتخاب رشته و دانشگاه بر اساس اولویت

 

 

گام آخر در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد انتخاب رشته بدون کنکور بر اساس علایق و انتخاب دانشگاه مورد نظر می باشد.

 

 

این مرحله یکی از مهمترین مراحل ثبت نام بدون کنکور ازاد می باشد که داوطلب باید اولویت بندی انتخاب رشته را بر اساس فاکتورهای انتخاب رشته و معدل کتبی دیپلم خود انتخاب کند.

 

 

انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون آزمون خود را به مشاوان باتجربه درخت دانش بسپارید.

 

 

مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد درخت دانش

 

 

برای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد خود بر اساس اولویت های انتخاب رشته و همچنین حداقل معدل لازم برای ورود به رشته های بدون کنکور، دانشگاه های مد نظر،با چه معدلی چه رشته ای؟ شرایط ورود به رشته های پیراپزشکی بدون کنکور و مشاوره رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی مهر و بهمن هر نیمسال تحصیلی می توانید یا به سایت جامع مشاوره تحصیلی درخت دانش مراجعه کنید یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و در کنار مشاوران درخت دانش انتخاب رشته و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خود را انجام دهید.

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.