سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم

۷۸۸ بازديد

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم چگونه است؟

نحوه ثبت نام داوطلبان بدون کنکور چگونه است؟(مطالعه مقاله)

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم چگونه است؟ (کلیک بر روی لینک مورد نظر)

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 97 به چه صورتی است؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)

شرایط لازم برای ثبت نام هر کدام از مقاطع بدون کنکور دانشگاه آزاد؟ (مطالعه مقاله)

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 97-98 چه تاریخی می باشد؟ (از 25 دی ماه به بعد97)

و ... ؟؟؟

دانشگاه آزاد هر ساله علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری ،بر اساس ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم نیز دانشجو می پذیرد. داوطلبان کافی است رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایند و در دانشگاه مورد نظر با ارائه مدارک مورد نیاز ثبت نام نمایند. نحوه ثبت نام داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد و  در مقاطع کاردانی و کارشناسی صورت می گیرد. هر کدام از این مقاطع شرایط خود را دارد.

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه ازاد 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد به دو بخش کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته تقسیم می شود در ادامه به توضیح هر کدام از دوره ها خواهیم پرداخت.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

شرایط ورود به دوره های کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته بدون آزمون

منظور از ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد همان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد می باشد و منظور از کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد در واقع همان لیسانس پیوسته است.

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98

برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد داشتن یک مدرک کاردانی یا همان فوق دیپلم کافی است و داوطلبان با داشتن مدرک کاردانی از هریک از دانشگاه های ایران می توانید در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد شرکت کنید انجام دهند.

نحوه ثبت نام داوطلبان بدون کنکور برای دوره کارشناسی ناپیوسته به این صورت است که داوطلبان در ابتدا با مراجعه به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org  نسبت به خریدن کارت اعتباری ثبت نام به مبلغ 40000 تومان اقدام نمایند. لازم به تذکر است که هر کارت اعتباری تنها برای یک بار ثبت نام اعتبار دارد و داوطلبان برای ثبت نام جدید یا ویرایش ثبت نام قبلی باید یک کارت اعتباری جدید دریافت نمایند. پس از دریافت کارت اعتباری می توانند در رشته و دانشگاه مورد علاقه با توجه به ظرفیت دانشگاههای مختلف ثبت نام نمایند و پس از انجام ثبت نام رسید ثبت نام را دریافت نمایند و منتظر اعلام اخبار ثبت نام نهایی در دانشگاه مورد نظر خود بمانند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 97-98

برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد هیچ گونه محدودیت رشته ای وجود ندارد بدین معنی که هر کس با  داشتن مدرک پیش دانشگاهی در هر رشته ای یا داشتن دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا داشتن یک دیپلم و یک فوق دیپلم در هر یک از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام و بعد از بررسی و تحلیل سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بدون کنکور افراد توسط سنجش مرکز پذیرش انجام خواهد شد.

نحوه ثبت نام داوطلبان بدون کنکور برای دوره کارشناسی پیوسته به این صورت است که داوطلبان در ابتدا با مراجعه به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org  نسبت به خریدن کارت اعتباری ثبت نام به مبلغ 350000 ریال اقدام نمایند. لازم به تذکر است که هر کارت اعتباری تنها برای یک بار ثبت نام اعتبار دارد و داوطلبان برای ثبت نام جدید یا ویرایش ثبت نام قبلی باید یک کارت اعتباری جدید دریافت نمایند. پس از دریافت کارت اعتباری می توانند در رشته و دانشگاه مورد علاقه با توجه به ظرفیت دانشگاههای مختلف ثبت نام نمایند و پس از انجام ثبت نام رسید ثبت نام را دریافت نمایند و منتظر اعلام اخبار ثبت نام نهایی در دانشگاه مورد نظر خود بمانند.

کلیه متقاضیان دوره کارشناسی لازم است پس از اتمام فرآیند ثبت ‌نام و تهیه نسخه چاپی رسید ثبت‌نام با در دست داشتن رسید مذکور و مدارک لازم در ساعات اداری به محل دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند. شروع به تحصیل پذیرفته‌ شدگان از نیمسال اول سال تحصیلی 97 خواهد بود.

نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی به دو بخش ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته تقسیم می شود در ابتدا به توضیح هر کدام از دوره ها خواهیم پرداخت. بنا به اطلاعیه جدید دانشگاه آزاد، پذیرش در رشته های بدون کنکور بهمن ماه 97-98 با شرط سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بدون کنکور انجام خواهد شد.

شرایط ورود به دوره های کاردانی ناپیوسته و کاردانی پیوسته بدون آزمون

دوره کاردانی ناپیوسته برای آن دسته از داوطلبانی می باشد که دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی می باشند و برای ثبت نام در این دوره لازم است مدرک پیش دانشگاهی را داشته باشند. دوره کاردانی پیوسته برای آن دسته از داوطلبانی می باشد که دارای مدرک دیپلم می باشند و لازم است پس از ثبت نام در دروه کاردانی پیوسته واحدهای اضافه نسبت به دوره ناپیوسته بگذرانند.

نحوه ثبت نام کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98

نحوه ثبت نام داوطلبان بدون کنکور برای دوره کاردانی ناپیوسته به این صورت است که داوطلبان در ابتدا با مراجعه به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org  نسبت به خریدن کارت اعتباری ثبت نام به مبلغ 36000 تومان اقدام نمایند. لازم به تذکر است که هر کارت اعتباری تنها برای یک بار ثبت نام اعتبار دارد و داوطلبان برای ثبت نام جدید یا ویرایش ثبت نام قبلی باید یک کارت اعتباری جدید دریافت نمایند. پس از دریافت کارت اعتباری می توانند در رشته و دانشگاه مورد علاقه با توجه به ظرفیت دانشگاههای مختلف ثبت نام نمایند و پس از انجام ثبت نام رسید ثبت نام را دریافت نمایند و منتظر اعلام اخبار ثبت نام حضوری دانشگاه مورد نظر خود بمانند.

نحوه ثبت نام کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98

نحوه ثبت نام داوطلبان بدون کنکور برای دوره کاردانی پیوسته به این صورت است که داوطلبان در ابتدا با مراجعه به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی نسبت به خریدن کارت اعتباری ثبت نام به مبلغ 36000 تومان اقدام نمایند. لازم به تذکر است که هر کارت اعتباری تنها برای یک بار ثبت نام اعتبار دارد و داوطلبان برای ثبت نام جدید یا ویرایش ثبت نام قبلی باید یک کارت اعتباری جدید دریافت نمایند. پس از دریافت کارت اعتباری می توانند در رشته و دانشگاه مورد علاقه با توجه به ظرفیت دانشگاههای مختلف ثبت نام نمایند و پس از انجام ثبت نام رسید ثبت نام را دریافت نمایند و منتظر اعلام اخبار ثبت نام نهایی در دانشگاه مورد نظر خود بمانند.

کلیه متقاضیان دوره کاردانی لازم است پس از اتمام فرآیند ثبت ‌نام و تهیه نسخه چاپی رسید ثبت‌نام با در دست داشتن رسید مذکور و مدارک لازم ساعات اداری به محل دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند. شروع به تحصیل پذیرفته‌ شدگان از نیمسال 97 سال تحصیلی 97 خواهد بود.

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد همزمان با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد است و در دو نوبت مهر و بهمن انجام می شود.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.