سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

زمان ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

مشاوره تحصیلی درخت دانش

زمان ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

۸۰۵ بازديد

زمان ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

زمان ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 هیچ تفاوتی با سایر شهرهای کشور ندارد و تمامی مقاطع بر اساس زمانبندی خود که در زیر آورده ایم به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد:

نکته مهم: امسال با توجه به جاری شدن سیل و تغییر در زمان برگزاری ثبت نام ها و آزمون ها احتمال این وجود دارد که زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 نیز تغییر کند.

زمان ثبت نام مدارس شاهد ابتدایی تهران 98-99

مدارس ابتدایی شاهد اولین مدارس شاهدی می باشند که پیش ثبت نام آنها بر روی سامانه قرار خواهد گرفت و زمان ثبت نام مدارس شاهد ابتدایی تهران 98-99 از اول خرداد لغایت 15 خرداد 98 می باشد، برای اطلاع از لیست مدارس ابتدایی شاهد تهران می توانید کلیک نمایید.

زمان ثبت نام مدارس شاهد اول متوسطه تهران 98-99

پس از مدارس شاهد ابتدایی دومین مدارس شاهد که ثبت نام آنها بر روی سایت سجا انجام خواهد شد مربوط به ثبت نام مدارس شاهد راهنمایی یا اول متوسطه می باشد که زمان ثبت نام مدارس شاهد اول متوسطه تهران 98-99 از اول تیر لغایت 14 تیر 98 می بادشد.

زمان ثبت نام مدارس شاهد دبیرستان تهران 98-99

آخرین مقطع ثبت نام مدارس شاهد مربوط به ثبت نام مدارس شاهد دبیرستان می باشد که زمان ثبت نام مدارس شاهد دوم متوسطه تهران 98 از دهم تیر لغایت 24 تیر 98 می باشد.

ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 با تمام استان های کشور متفاوت است و دلیل این تفاوت وجود مناطق بیشتر تا 22 منطقه در انتخاب مدرسه و جمعیت بالای این شهر و تاثیر بر قبولی در ثبت نام مدارس شاهد 98-99 می باشد که از این رو، نقش مشاور می تواند تاثیر زیادی بر قبولی در این مدارس باکیفیت باشد.

مواردی که بسیاری از داوطلبان در پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 تهران با آن مواجه هستند شامل تاثیر محل سکونت در قبولی مدارس شاهد تهران! چه کسانی میتوانند ثبت نام مدارس شاهد انجام دهند؟ پیش ثبت نام مدارس شاهد تهران 98 به چه معناست؟ و دیگر سوالات که جهت پاسخگویی به آنها مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون کد و با تلفن ثابت) آماده پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان مدارس شاهد و خانواده های شاهد و ایثارگر می باشند.

سایت ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

متقاضیان ثبت نام در مدارس شاهد با توجه به مقطع تحصیلی که قصد ورود به آن را دارند در زمان مقرر برای هر مقطع تحصیلی می توانند از طریق سامانه سجا اقدام به ثبت نام نمایند، که خیلی از دانش آموزان و داوطلبان آن را به اشتباه سامانه سجاد یا سامانه سناد می نامند.

لینک ورود به سامانه سجا 98 تهران

لینک سایت ثبت نام سجا یا همان سایت سجا مدارس شاهد به نشانی saja.medu.ir می باشد.

مشاوره ثبت نام مدارس شاهد تهران درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش با مشاوره تحصیلی و آگاهی و اطلاعات کامل در زمینه موفقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس شاهد، برنامه ریزی درسی تیزهوشان، فرم های هدایت تحصیلی؛ لیست بهترین مدارس شاهد تهران و شهرستان ها به صورت شبانه روزی با شماره 9099072943 (از تلفن ثابت و بدون کدگیری) آماده پاسخگویی و ارائه راهنمایی های لازم به شما دانش آموزان گرامی است.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب شاهد درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام سجا درخت دانش: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

لینک مستقیم ورود به سایت سجا: saja.medu.ir

 

ورود به سامانه امور شاهد و ایثارگران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.