سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

شرايط ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي 98 تغيير كرد

۷۲۰ بازديد

شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98 تغییر کرد

در کنکور کاردانی به کارشناسی 98 پذیرش در 16 رشته از طریق کنکور می باشد و پذیرش در 50 رشته بر اساس سوابق تحصیلی ( بدون آزمون ) و بر اساس معدل کل دوره کاردانی می باشد اما در شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98 باید توجه کرد که داوطلب فارغ از رشته فارغ التحصیلی خود می تواند در کنکور کاردانی به کارشناسی یکی از گروه های فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، علوم انسانی، هنر و یا دامپزشکی ثبت نام نماید اما برای رشته های گروه آموزشی پزشکی متفاوت هست.

داوطلبان محترم جهت اطلاع از لیست رشته های کاردانی به کارشناسی 98، مدرک کاردانی قابل قبول برای رشته های پزشکی، رشته های پزشکی بدون کنکور کاردانی به کارشناسی و... می توانند با شماره گیری 9099072943 (از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره) با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند.

شرایط عمومی ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98

  • اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون نظام جمهوری اسلامی ایران
  • التزام به احکام عملی اسلام
  • عدم احراز عناد به جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن سابقه عضویت و همکاری با گروه های مخالف نظام جمهوری اسلامی
  • نداشتن فساد اخلاقی
  • عدم اعتیاد و داشتن فیزیک جسمانی مناسب با رشته مورد انتخابی

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98

برخی از مهم ترن شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته به شرح زیر است:

  1. داشتن کاردانی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی.
  2. پذیرفته شدگان گروه آموزشی پزشکی پس از فارغ التحصیل شدن باید برابر طول مدت تحصیل، تعهد خدمت به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بسپارند.
  3. گـزینش کلیـه کاردانهای گروه پزشکی در رشته های تحصیلی کارشناسی ناپیوسته مربوط در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ناپیوسته، بدون رعایت سهمیه های 30 درصد و 70 درصد انجام می پذیرد.
  4. پذیرفته شدگان دوره روزانه آزمون کاردانی به کارشناسی 97 در صورت انصراف و شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی تنها مجاز به انتخاب رشته های دوره غیر روزانه می باشند.

داوطلبان دارای مدرک معادل کاردانی، دارای مدرک کارشناسی جهت اطلاع از شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98 دانشگاه آزاد بدون کنکور از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099072943 با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند.

شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98 گروه پزشکی

قبل از اینکه در مورد شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی پزشکی 98 بپردازیم باید ببینیم که گروه پزشکی شامل رشته های با آزمون و بدون آزمون هست که رشته های با آزمون کارشناسی ناپیوسته 98 گروه پزشکی شامل:

  1. تکنولوژی اتاق عمل
  2. بهداشت عمومی
  3. تکنولوژی پرتوشناسی
  4. علوم آزمایشگاهی
  5. مامایی
  6. هوشبری
  7. فوریت های پزشکی

چه کسانی می توانند در رشته ای پزشکی کاردانی به کارشناسی 98 شرکت کنند؟

داوطلبان جهت ثبت نام و شرکت در رشته های با آزمون کارشناسی ناپیوسته باید فارغ التحصیل رشته ای متجانس باشند و فارغ التحصیلان گروه آموزشی غیر پزشکی نمی توانند در کنکور کاردانی به کارشناسی 98 پزشکی شرکت کنند.

مدرک کاردانی قابل قبول برای هر کدام از رشته های گروه پزشکی متفاوت هست که اگر نمی دانید که آیا مدرک کاردانی شما با رشته مورد علاقه تان تجانس دارد یا خیر می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون کد و از تلفن ثابت) در ارتباط باشید.

شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98 گروه غیر پزشکی

گروه های غیر پزشکی شامل: گروه های آموزشی کشاورزی و منابع طبیعی ، فنی و مهندسی، ، دامپزشکی، علوم پایه، علوم انسانی وهنر می باشد که داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته 98 فارغ از رشته فارغ التحصیلی خود می توانند در هر یک از رشته های غیر پزشکی شرکت نمایند چه بر اساس آزمون و چه بر اساس سوابق تحصیلی.

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98 غیر پزشکی شامل چه کسانی میشود؟

همانطور که اشاره شد داوطلبان جهت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی 1398 غیر پزشکی باید دارای مدرک کاردانی مورد تایید باشند لذا فارغ التحصیلان دوره کاردانی به شرط اخذ مدرک خود تا تاریخ 31/6/98 می توانند برای رشته های نیمسال اول و دوم در آزمون کاردانی به کارشناسی 98 شرکت نمایند و در صورت اخذ مدرک تا 30/11/98 فقط مجاز به انتخاب رشته نیمسال دوم آزمون کاردانی به کارشناسی 98 می باشند.

همچنین دانشجویانی که در کنکور کارشناسی ناپیوسته 97 در رشته های روزانه پذیرفته شده اند در صورتی می توانند در کنکور کاردانی به کارشناسی 98 شرکت کنند که انصراف دهند و در صورت شرکت در کنکور کارشناسی ناپیوسته 98 فقط مجاز به انتخاب رشته های غیر روزانه هستند.

چه کسانی در ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 نمی توانند شرکت کنند؟

متقاضیانی که دارای مدرکی بالاتر از کارشناسی هستند حق شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی 98 را ندارند.

آیا ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98 آزمون دارد؟

در کنکور کاردانی به کارشناسی 98 پذیرش در 16 رشته امتحانی شامل 7 رشته گروه پزشکی و 9 رشته غیر پزشکی از طریق آزمون صورت می پذیرد و در 50 رشته از طریق بدون آزمون یا صرفا بر اساس سوابق تحصیلی است که از این میزان 4 رشته گروه پزشکی است.

شرایط انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 98 چگونه است؟

هر داوطلب بر اساس اولویت بندی می تواند 50 کد رشته / محل را انتخاب نماید لذا متقاضیان ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی قبل از شرکت در آزمون و ثبت نام اینترنتی کارشناسی ناپیوسته 98 با دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی 98 ، شرایط انتخاب رشته در ثبت نام کنکور 98 کاردانی به کارشناسی را مطالعه نمایند و سپس اقدام به تکمبل فرم های ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته 98 نمایند.

در صورت داشتن ابهام در هر کدام از قسمت های دفترچه ثبت نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی 98، مراحل ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98، سهمیه های پذیرش کارشناسی ناپیوسته 98، وضعیت نظام وظیفه و دیگر سوالات خود با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

روش گزینش رشته های ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98 چگونه است؟

با توجه به کد رشته امتحانی گزینش نهایی در هریک از رشته های تحصیلی با آزمون بر اساس نمره کسب شده در آزمون است و رشته های بدون آزمون نیز بر اساس معدل کل کاردانی داوطلب که روش گزینش در سایت sanjesh.org هر یک از کد رشته های به یکی از روش های زیر  است:

 متمرکز عادی

متمرکز با شرایط خاص( اعلام اولیه چند برابر ظرفیت و برگزاری مصاحبه و آزمون حضوری جهت پذیرش نهایی)

نیمه متمرکز

این روش گزینش دارای معاینه و مصاحبه می باشد.

مشاوره تحصیلی کاردانی به کارشناسی درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش راهنمای داوطلبان ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98، معرفی لیست رشته های کارشناسی ناپیوسته 98؛ ثبت نام کاردانی حرفه ای فنی حرفه ای 98؛ شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98 . مشاوره و برنامه ریزی درسی ثبت نام و شرکت در ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته 98 می باشند.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام کنکور: http://t.me/derakhte-danesh

 

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.