سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

ثبت نام مدارس شاهد 98 شامل چه كساني نمي شود؟

۷۵۳ بازديد

ثبت نام مدارس شاهد 98 شامل چه کسانی نمی شود؟

ثبت نام مدارس شاهد 98-99 شامل تمامی دانش آموزانی که در پایه اول هر مقطع متقاضی باشند می شود این بدان معنی است که ثبت نام مدرسه شاهد 98 به صورت اینترنتی در سامانه ثبت نام مدارس شاهد سجا شامل دانش آموزانی که میان پایه باشند نخواهد شد.

به عنوان مثال: دانش آموزانی که مقاطع میان پایه شاهد هستند مانند پایه هفتم به هشتم یا پایه هشتم به نهم و همچنین پایه های ابتدایی شاهد به غیر از پایه اول بستگی به این دارد که سال قبل در چه مدرسه ای درس خوانده باشند.

توصیه می شود: برای انجام تمامی مراحل ثبت نام مدارس شاهد 98 با درج امتیاز بالا، معرفی تمامی امتیاز های بنیادی و آزاد، انتخاب بهترین و پرطرفدارترین مدرسه نزدیک به محل سکونت، لیست مدارس شاهد تهران و شهرستانها و ارسال رسید ثبت نام با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل تماس) حاصل نمایید.

ثبت نام مدارس شاهد 98

مزایا و معایب مدارس شاهد در مقایسه با مدارس دیگر

قبل از اینکه بخواهیم در مورد راهنمای ثبت نام و شرایط ورود و امتیاز بندی ها توضیح دهیم می خواهیم مهمترین سوال خونواده دانش آموزان واجد شرایط مدارس شاهد را پاسخ دهیم که مزایای مدارس شاهد با مدارس عادی چیست؟ محیط مدارس شاهد در مقایسه با مدارس عادی چه تفاوتی دارد؟

 

تفاوت مدارس شاهد با مدارس عادی و یا یکی از مهمترین مزایا شهریه مدارس شاهد 98 می باشد که نسبت به مدارس دیگر مبلغ به مراتب پایین تری می باشد، مزایای دیگر تفاوت در کیفیت آموزشی و محیط مدرسه، محیط ورزشی می باشد که می توان جز بهترین مدارس کشور باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.